Kro$$fire’s Blog

Decembrie 26, 2006

Love..love..love si altele

Filed under: Anunturi si Stiri,Viata de zi cu zi — krossfire @ 11:14 am
Tags: ,

Partea I a postului – Despre Dragoste

Ce ma deranjeaza enorm de vreo 10 ani incoace, este folosirea obsesiva a termenului ”iubire”, folosire ce distruge complet proprietatea cuvantului. Adolescentul de 17 ani, cuprins de fiorul primei iubiri, poate folosi acest cuvant in diverse (patetice, privite dintr-un unghi indepartat) constructii. Tot la fel de bine poate folosi termenul si trupa 3-Sud-Est intr-una din cele mai satanice piese din ultimul an. (Da..este vorba de piesa ”Iubire”…numai sub influenta intunecatului putea cineva compune o chestie atat de oribila si de zgarietoare pe creier).

Toata lumea poate folosi termenul iubire, in orice context..asa ca va voi da ca tema de gandire o bucata dintr-un cantecel (o sa vad eu daca va mai fi si o parte a doua – oricum e ”inspirat” din ceva – ghiciti din ce !) foarte profund, si care da un nou sens, metaforic, cuvantului ”iubire” (love, ca e in engleza).

”Long ago my baby told me we’d never be apart
Now her love is like a giant pigeon shitting on my heart”

Daca vreti si melodia, cantati acordul G minor (Sol) pana inebuniti 😀

Partea II a postului – Face Lift

Ca in fiecare luna, in urma feedback-ului (retroactiunii, ca sa fiu ”roman”) am facut mici modificari blogului pentru un acces mai usor :

-Pagina Galerie de Imagini nu mai este protejata – acces liber

-Pagina Galerie de Imagini acum gazduieste o serie de poze facute de mine, in diverse ipostaze. Pozele cu mine, vor aparea la pagina aferenta (Despre mine) intr-o saptamana. (voi alege una singura si o voi folosi pentru identificare)

-Am tradus si rearanjat titlurile de pagina, pentru un acces mai bun

-Am retras pagina ”Literatura”. O voi reintroduce daca este nevoie.

-Am eliminat blogrollul, pentru ca din nu stiu ce motive nu-l pot modifica. Stiu ca am cateva datorii, deci este bine sa-mi spuneti , ca sa nu par nesimtit 🙂 – o sa dau tag-uri pana cand va reaparea blogrollul, deci va rog sa-mi reamintiti ! (P.S : Mai dau un tag emilythestrange)

-Pe final – Mi-am facut un mic logo, pentru identificarea blog-ului (simplist, dar va actiona ca un identificator – il folosesc si pe post de avatar in comentarii) :

krossfire.jpg

– Am incercat sa schimb si theme-ul, dar majoritatea sunt mult prea ”constipate” pentru mine. Mai astept.

P.S : Revelion salbatic…ca deja m-am saturat de ”Sarbatori fericite !”.

2 comentarii »

  1. micul logo nu se vede. nu`i nevoie sa ma taguiesti atat, ca incep sa sughit. te-ai saturat de „sarbatori fericite”, dar eu asta iti spun. Sarbatori fericite! … si sanatate multa…

    Comentariu de emilythestrange — Decembrie 26, 2006 @ 7:33 pm | Răspunde

  2. I love you 😛

    Pe bune. Incepusem sa ma intreb deja daca a mai observat cineva ca termenul ‘iubire’ a devenit ditamai cliseul… >_>

    Oricum, eu imi mentin opinia generala: love [in acceptiunea comerciala care i se da in ziua de azi si/sau definita ca dependenta emotionala dusa la extrem de celalalt („Daca ma parasesti, ma omor, iubitica mea, viata mea, iepuras…”] absolutely sucks.

    Comentariu de Odeena — Decembrie 27, 2006 @ 9:01 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

