Kro$$fire’s Blog

Decembrie 24, 2006

Poezie..poezie

Filed under: Viata de zi cu zi — krossfire @ 8:13 pm

Trecand peste ”Ce va adus mosul ?” si raspunsul ”Daaaa ? Si mieee !” o sa postez intr-un mod total aiurea un fragment dintr-o poezie proprie. (da…mi-e rusine, dar demuuult am scris si putina poezie – tot proza ramane dragostea…desi pe moment dragostea mea ramane lenea :P).

”Din flori de-nceata primavara
Apari tu, steaua mea polara,
Renaste-ma din zori de seara
In flori de-nceata primavara ”

(”Apus de muza”…dintr-un mini volum, deci sub copyright 😛 – more paranoia !)

Oricum..ce ma distreaza aici, in afara ”inspiratiei” involuntare din simbolism , pe care la 14-15 ani nu o prea observi, este expresia ”flori de-nceata primavara”. Undeva chiar imi pare simpatica expresia…ia sa vad, prinde la fete 😛 ?

1 comentariu »

  1. Hei,
    n-ai ce face ?
    Unde este „Spiritul Craciunului „?

    Craciun Fericit!!!! anyway….

    Comentariu de bla-bla-bla... — Decembrie 24, 2006 @ 8:40 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

