Kro$$fire’s Blog

Decembrie 18, 2006

Lumea Sofiei

Filed under: Anunturi si Stiri — krossfire @ 8:51 pm

Uff…iar fac publicitate pentru Cotidianul, dar nu ma pot abtine.

Miercurea aceasta, in cadrul campaniei ”Intra in carti” Cotidianul iti aduce (in sfarsit) o carte de valoare : Jostein Gaarder – Lumea Sofiei.

In afara de familiarizarea prietenoasa cu majoritatea marilor filosofi, cartea reuseste sa surprinda o aventura fantastica a tinerei Sofia, o pustoaica atras iremediabil de lumea filosofiei.

Sugestia mea : NU RATATI CARTEA ! (bai dar ce subtil am devenit peste noapte).

1 comentariu »

  1. Am citi cartea asta acum ceva ani, vreo 6 sau 7. Pentru mine atunci a reprezentat o poarta spre filozofie, literatura etc. Am primit cartea de la profesoara mea de engleza, erau foarte putine tiparite atunci si m-am simtit onorat sa o pot citi. Din cate tin mitne autoarea e de origine scandinava, Norvegianca parca. Oricum, nu e o carte de ratat.

    Comentariu de mariusnicolescu — Decembrie 19, 2006 @ 12:13 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

