Kro$$fire’s Blog

Decembrie 17, 2006

I’m a rockstar…baby…baby..baby

Filed under: Anunturi si Stiri — krossfire @ 8:07 am
Tags: , , , ,

Cum am si eu ceva cititori fideli, si cum in ultima vreme am bombardat cu scuze plangacioase pe blog, acest post va marca o reintoarcere la vechea activitate.

Blog-ul lui Marius Nicolescu mi-a atras atentia asupra unui joculet browser based foarte interesant.

Jocul se numeste Project Rockstar si este accesibil gratuit. In ce consta ? In momentul inregistrarii devii un manager muzical cu 50 000 £ in cont. Ai dreptul sa-ti faci doua trupe (in zile diferite) si sa la organizezi complet activitatea, de la concerte, albume , la aparitii televizate si repetitii. Nivelul de personalizare al trupelor este destul de mare, si mai multe optiuni vor aparea pe parcurs. De remarcat este si faptul ca trupele trebuie sa apartina unor genuri diferite.

Exemplu : Eu am doua trupe – Lords of Midnight (rock gothic – cu un nume inregistrat pe bune) si 4 Non Gays (boy band) 🙂

untitled-4.jpg

Ca sa nu fac doar o dezvoltare a topicului din blog-ul citat mai sus, voi provoca pe toti cei care se inscriu, la o competitie. (evident, nu acum..ci dupa ceva activitate ”muzicala”). Astfel de competitii sunt posibile in joc 😉

Ohh..sa nu uit de o datorie – tag : Odeena’s Blog

1 comentariu »

  1. UUU, one more follower 🙂 Buna ideea cu competitiile 😀

    Comentariu de mariusnicolescu — Decembrie 17, 2006 @ 11:28 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

