Kro$$fire’s Blog

Noiembrie 30, 2006

Traim in tara lui Lae…

Filed under: Social, Cultural, Politic,Viata de zi cu zi — krossfire @ 10:09 am

Continuarea versurilor acestei piese tembele (autor : trupa Buricul Pamantului) suna cam asa : ” Unde barbatii nu au…”

Lasand la o parte barfa, o caracteristica a curvulitelor de cartier, am mai sesizat o trasatura a ‘barbatilor’ de pe la noi. Si cand spun ‘barbati’ ma refer de fapt la indivizii cu pretentii, tricouri roz si vid cerebral. Ei bine, in tara lui Lae, barbatii chiar nu au c***e. Ce-mi demonstreaza mie acest lucru ? Practica ‘amenintarii’. Majoritatea cretinoizilor fara viata sociala si cu vaga pretentie ca ar insemna ceva, practica amenintarea.

Ce a nascut aceasta divagatie ? Faptul ca o seara perfect linistita, culminata cu o incursiune de 10 minute in lumea messengerului a fost pentru putin timp deranjata de intruziunea unui gainat cu pretentii ce opera de sub ID-ul : arsuranoastra. Nu-mi dau seama cine ar putea fi in spatele ID-ului, desi am o banuiala (in acel caz era vorba de un om a carui lipsa de c***e era cronica). Acum un an , aceeasi tampenie, alt ID : dolariinostri. Sesizati o asemanare ? Si eu ! Din nefericire, nu am fost singurul deranjat in aceasta perioada. Evident, ambele ‘atentate la nervii mei’ s-au soldat cu ignore dupa 5-6 replici. Ce mi s-a parut cu adevarat interesant a fost faptul ca desi individul era ‘tare..si punea smecherii pe mine’, folosea YM-ul fara sa se recomande si stia ca ‘de la un internet cafee nu se pot detecta IP-urile !’. Deja a evoluat clasa munctioare, domnilor…

Pana una alta, cine ar putea oferi ceva info despre cele doua ID-uri ar face un mare bine unui grup de sase persoane care simt nevoia sa multumeasca personal eunucilor care le invadeaza ‘intimitatea’ (daca se poate vorbi despre asa ceva pe mess). Am putea merge mai departe pe firul pe care deja il avem, dar victimele colaterale, nu fac parte din ‘plan’.

P.S : Pana una alta ma simt putin…nu merita un astfel de caz minor atatea cuvinte, insa nu-mi place sa fiu deranjat, si cred ca asta se stia. 

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

